warning-filled

Categorii

Transport si retur

SC Piese Lexservice SRL

CUI RO35510657, J18/81/2016.

Adresa: Targu Jiu, judetul Gorj, Str. Depozitelor nr.7

Whatsapp: 0751055805

Livrare produse :

SC Piese Lexservice SRL piese si accesorii pentru electrocasnice va pune la dispozitie urmatoarele metode de plata si livrare:

15 lei livrare la easybox doar pentru produse care au loc in EasyBox (plata cu card pe site)

20 lei livrare la adresa (plata cu card pe site)

25 lei livrare la adresa (plata ramburs la curier)

Ridicare din Easybox/Locker (doar pentru produse care au loc in locker).

Aveti la dispozitie 36 de ore sa ridicati produse, cu exceptia comenzilor livrate vineri (72 ore ) si sambata (48 ore).

Termen de expediere:

Produse disponibile în stoc propriu - expediere în 2-5 zile lucratoare.

Produse disponibile la comanda in stoc furnizor - expediere in 5-6 zile lucratoare.

   Procedura de retragere din contract 

Returnarea / deblocarea banilor in contul clientului se face dupa primirea coletului retur in maxim 14 zile in functie de banca emitenta.

Trebuie sa ambalati produsul corespunzator, sa ACHITATI TRANSPORTUL LA CURIER si sa il expediati prin orice firma de curierat rapid, NU prin POSTA, FARA RAMBURS catre:
SC Piese Lexservice SRL
Str. Depozitelor nr.7, Targu Jiu, Gorj,
Telefon de contact 0751 055 805

Ordonanţa de urgenţă nr. 140/2021

   Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza SC Piese Lexservice SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin intermediul unei variante de variante: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile calendaristice ale primei produse pentru a anunta retragerea din contract.

Nu acceptam retur pentru piesele montate!!! Piesele montate pot fi returnate doar in situatia in care au fost montate de personal autorizat, cu documente justificative pentru montaj si demontaj, care sa ateste ca piesa este nefunctionala.

   Obligatiile care revin SC Piese Lexservice SRL 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespund produselor specifice din site, nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie, livrat gresit (exceptand produsand situatia in care consumatorul a ales in mod). ). explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face utilizarea aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de maxim 14 zile de receptie produselor.

   Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate catre SC Piese Lexservice SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Metoda returnare- predare colet direct catre depozit sau:

Trebuie sa completezi formularul de retur accesand link-ul de mai jos, sa ambalati produsul corespunzator, sa achitati taxa de livrare la curier si sa il expediati prin curier FARA RAMBURS catre:

SC Piese Lexservice SRL

Adresa livrare: Str. Depozitelor nr.7, Targu Jiu, judetul Gorj,

Tel: 0751055805

Va sa ambalati produsele corespunzator (curierul nu va rugam ambaleaza produsele). Returnarea/deblocarea banilor in contul clientului se face dupa primirea coletului retur in maxim 14 zile in functie de banca emitenta. 

   Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate
  • d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti);
  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defect estetice din fabrica in primele 48 de ore de la receptionarea produsului);
  • Becuri, lanterne, prelungitoare, baterii, acumulatorii si incarcatoarele doar daca sunt sigilate.
  • Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre, etc.
  • Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

     Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri :

  • Produsul livrat nu corespund specificailor din site.  Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie.  In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primul produs, daca acesta a fost montat. . in service autorizat
  • Produs in colet deteriorat.  Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii catre transportator.
  • Produse livrate gresit . In cazul in care sa livrat alt produs decat cel comandat.

   Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

 

Solicitarile de retur se notifică pe site-ul nostru către Departamentul Suport Clienti sau prin prezentarea sediului SC PIESE Lexservice SRL   cu produsul respectiv în termenul de 48 de ore de la primul produs.

In cazul in care se doreste returnarea unui produs corespunzator comenzii, compania noastra nu suporta costul tur- retur, acesta urmand sa fie suportat de cumparator. Cererea de retur se poate face în termen de 14 zile de date primirii produsului.

Mențiune  în toate cazurile de mai sus, cu excepția celui referitor la defectele în perioada de garanție, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și insotit de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

 

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

PRODUSELE BENEFICIAZA DE GARANTIE 24 DE LUNI IN BAZA FACTURII SI DOAR DACA AU FOST MONTATE IN SERVICE-URI AUTORIZATE SAU DE PERSOANE AUTORIZATE, FACANDU-SE DOVADA CU FACTURA, BON FISCAL, DEVIZ.

Cererea de retur trebuie citita si completata la maxim 14 zile de la primirea coletului. Ambalează produsele astfel încât să ajungă în siguranță înapoi. Nu ne asumăm răspunderea pentru produsele deteriorate de pe retur. Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, nefolosiți și fără urme de uzură sau montaj. Dacă ai comandat mai multe produse asemănătoare, se pot întoarce doar cele sigilate. Returul se face cu etichetele inițiale intacte. Produsul trebuie să fie însoțit de accesorii/cadourile cu care a fost livrat. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă produse urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, care le lipsesc accesorii. Dacă în coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat sau din comanda, dupa verificarea pachetului, nu rezervam dreptul de a refuza returnarea sumelor aferente. Se vor returna doar sumele pentru produsele care se îndeplinesc condițiile de retur și pentru care a fost completat formularul.

Potrivit art. 4 alin.1 lit. b) Ordonantei de Urgenta 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta, in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii Produselor aveti dreptul de a denunta Contractul de Vanzare, de a returna Produsele si de a primi inapoi contravaloarea acestora, exceptand costurile livrarii comenzii.